måndag 17 januari 2011

Dofthjärtan sydda med Linnea artlines broderier.

Hej.
Idag har det varit soligt och fint här i Hälsinglad men halt som attan kändes som Bambi på hal is men det gick bra jag höll mig på benen. Har börjat en kurs idag som jag skall gå i 6 månader.
Jag skall peppas till att hitta arbete och se möjligheter i tillvaron. Känns faktiskt riktigt givande så här långt.
Blir inte så mycket sytt tyvärr men syrummet bör städas har jag konstaterat.
En bra kväll till er alla kram Milly

5 kommentarer:

Inger sa...

Snygga Milly!
Kram Inger

Lotta i S-vall sa...

Så söta Milly :)
Lycka till på kursen .

Kramar

Nette sa...

Vilka underbara dofthjärtan. Kramis Nette

Ladyronja sa...

kjempesöta Milly

kram från audi

c-designat sa...

Lycka till på kursen,
ja jag får se vad de blir för mig har till 15 februari på secondhanden.
AF kom på oväntat besök förra veckan.
Så jag frågade om de finnes chans att få förlängt, lät inte omöjligt å idag sa chefen att hon vill ha mig kvar.
Jag blev nämligen erbjuden jobb av AF i förra veckan hahah alltså inte klokt vet du som vad ?? joo målare o flyttgubbe hahhaha skrattar mig fördärvad nästan åt det, för här är jag med en halvstukad tåa och ischias å en värk i en fot riktigt eländigt. ( är vädrets fel tror jag de regnar å då får jag värk i kroppen. Dessutom kan Af inte ha kollat papperna innan de ringde mig.Jag söker bara på halvtid jag får ej lyfta tunga saker.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...